Vår kvalitetspolicy
Våra övergripande kvalitetsmål är att alla våra intressenter ska vara nöjda och att föreningen ska ha en ekonomi i balans. Mötesplatser som är utvalda av Svenska Möten är kvalitetssäkrade genom vår klassificering och miljöcertifierade av Svanen. Genom ständig utveckling och förbättring ska vi erbjuda de bästa mötesplatserna för kunder som bokar möten i Sverige. Vi ska vara specialister på möten och erbjuda den effektivaste bokningskanalen för möten.
Vi ska uppfylla eller överträffa krav och förväntningar från medlemmar, kunder och övriga intressenter och kontinuerligt öka det upplevda värdet av vårt erbjudande. För uppföljning av kvalitén genomför vi regelbundna medlems-, kund-, och medarbetarundersökningar.
Svenska Möten får Sverige att växa genom möten där kreativitet och kraft tas till vara!
För att uppnå önskad kvalitet krävs att alla anställda är involverade och samarbetar och vi ska:
• vara lyhörda och involvera våra medlemmar och kunder när vi utvecklar verksamheten
• vara kunniga och analysera våra medlemmars och kunders behov och vara aktiva mötesrådgivare
• inspirera våra medlemmar och kunder till att ständigt sträva efter att förbättra sina möten
• leverera hög kvalité i form av ett högt upplevt värde av våra tjänster
• systematiskt klassificera våra medlemmar för att säkerställa hög kvalité i deras erbjudande
• utveckla mötessveriges mest kompetenta medarbetare och ledare
• arbeta med ständiga förbättringar
Michael Schüller, vd Svenska Möten
Bromma den 25 april 2023