Deltagarhantering

Få tid över till annat med vår tjänst för deltagarhantering! Vi vet att det är mycket att tänka på och hålla reda på inför större möten och evenemang, men även för de mindre mötena. Med Svenska Mötens registreringssystem och deltagarhantering följer du dina deltagare under hela arrangemanget – från inbjudan, via en egen webbsida med en smidig anmälningsfunktion, hantering på plats, betalningslösning till utvärdering på plats.

Här är några av fördelarna:

  • En skräddarsydd, webbaserad arrangemangssida
  • Utskick av inbjudningar
  • Verktyg för deltagarregistrering
  • Smidig betalningslösning
  • Deltagarregistrering på plats inkl. hantering av namnbrickor
  • Kommunikation med deltagarna innan, under och efter mötet
  • Uppföljning – återkoppling från deltagarna

Varför använda vår tjänst för deltagarhantering?  

  • Du får mer tid över till övrig planering och förberedelser
  • Du får kontroll, översikt och snabb rapportering
  • Deltagarna får ett professionellt intryck av din organisation

Låter det intressant? Kontakta oss på deltagarhantering@svenskamoten.se eller 0771-505 500 så berättar vi mer.

För grupper upp till 70 personer

Denna lösning passar möten och konferensen för upp till 70 personer och som vill ha hjälp med en enklare anmälan.

Vi skapar en anmälningssida åt er. Ni får en länk till anmälan och en länk till deltagarlista som ni kan följa i realtid.

Deltagaren får ett bekräftelsemail vid anmälan och ni kan även meddela era kontaktuppgifter om deltagaren har frågor om program eller kommentarer. Ett enkelt, snyggt och effekivt att ta emot anmälningar.

Så här kan en sida för enklare anmälan se ut >>

För grupper över 70 personer

Denna lösning passar möten och konferensen från ca 70 personer och uppåt och som vill ha en skräddarsydd helhetslösning.

Vi skapar en webbplats åt er där vi lägger in agenda, anmälningslänk, karta till anläggning och viktig information kring ditt event.

Deltagaren får ett bekräftelsemail vid anmälan och vi på Svenska Möten tar över all administration och kontakt med deltagare – frågor, avbokningar, ändringar, specialkost etc.

Så här kan en webbsida för deltagarhantering se ut >>

Frågor och svar om deltagarhantering

 

Varför ska du använda vår deltagarhanteringstjänst?
Därför att du får mer tid att fokusera på innehållet i mötet när du låter oss ta hand om det administrativa. Vi håller i all support och allt administrativt arbete kring anmälan och webbplatsen. Vilket ger dig tid över till annat.

Gör ni en egen webbsida för mitt arrangemang?
Vi bygger en webbsida med ditt företags logga och enligt dina önskemål. Här kan du bjuda in dina deltagare med designade inbjudningar och inspirera dem att delta på ditt event.

Hur fungerar anmälan och registrering?
Registreringen byggs med olika element som du utformar själv. Du bestämmer vilken information du behöver av deltagarna, som till exempel hotellbokning, allergier eller föranmälan till exempelvis seminarier. Gruppregistreringar eller olika deltagarkategorier – gör det möjligt att dela upp deltagarna i olika grupperingar med olika uppgifter eller kostnader för till exempel deltagare och föreläsare. Alla deltagare får bekräftelse på sin anmälan via mail. Om önskemål finns, görs namnbrickor med tex. arrangemangets namn eller er logga. Kommunikation med deltagare sker i realtid via email eller sms.

Hur fungerar betalningen?
Vårt system hanterar smidigt betalningen vid anmälningstillfället. Deltagarna kan välja mellan att betala med kort eller få en faktura. Allting redovisas och sammanställs i den ekonomiska uppföljningen efter arrangemanget.

Är ni plats under arrangemanget?
Vi är gärna med på plats vid registreringen och har all utrustning för att optimera logistiken. Detta är ett effektivt sätt att få reda på vilka som faktiskt deltog under konferensen.

Hur kan jag följa upp och utvärdera?
Vi hanterar den viktiga utvärderingen till deltagarna efter evenemanget.  Du bestämmer frågorna och får svaren sammanställda i en rapport.

Vill du veta mer?
Låter det intressant? Kontakta oss på deltagarhantering@svenskamoten.se eller 0771-505 500 så berättar vi mer.

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så hör vi av oss.

Systemansvarig

Systemansvarig

Anders Kanning

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.

Mötesplanerare

Mötesplanerare

Charlotta Wahlberg

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.

Teamleader Innesälj

Teamleader Innesälj

Charlotte Stenström

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så hör vi av oss.

Försäljning/Projektledare Stora Möten

Försäljning/Projektledare Stora Möten

Linda Lindblom

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.

Mötesplanerare

Mötesplanerare

Lotta Nilsson

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.

Projektledare Stora Möten

Projektledare Stora Möten

Madeleine Geidenstam

0771-50 55 00

Vi finns här för dig!

Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.

Mötesplanerare / Assisterande teamleader Innesälj

Mötesplanerare / Assisterande teamleader Innesälj

Marie Börjes

0771-50 55 00

  • I och med att du kontaktar oss via vårt webbformulär godkänner du att vi lagrar dina personuppgifter enligt vår personuppgiftspolicy >>

Fler mötestjänster